Toen we vorig jaar begonnen aan het schrijven van ons boek hadden we nooit durven dromen dat het zo’n ongelofelijk succes zijn. Dat alle bloed, zweet en tranen zo gewaardeerd zouden worden. Iedereen (oké een uitzondering daargelaten) die het boek ziet, leest en er uit kookt is enthousiast: ‘hier was ik naar op zoek, wat fijn!’, ‘wat ziet het er goed uit!’, ‘wat is het mooi geworden.’, ‘wat een goede tips en fijne recepten’, ‘wauw, dit is een wereld waar ik als jonge ouder heel graag bij wil  horen’, ‘dit is niet alleen fijn voor mijn kinderen, ik heb er zelf ook heel veel aan’ en ga zo maar door. We zouden er bijna van gaan blozen.

Heb je van ons boek gehoord, twijfel je of het iets voor jou en je kinderen is? Hieronder lees je een aantal van de reviews en recensies die sinds de lancering van Easy Peasy (eind januari 2014) zijn verschenen. Inmiddels is Easy Peasy alweer bijna aan de 5e druk toe en zijn er meer dan 15.000 exemplaren via verschillende boekhandels, webshops, leuke kinderwinkeltjes, onze eigen shop en bol.com verkocht.

KRANTEN & TIJDSCHRIFTEN:

jamie magazine cover jan 14

JAMIE Magazine NL
De eerste recensie van ons boek ‘Easy Peasy’ komt van JAMIE Magazine NL & they loved it! Beanca de Goede, hoofdredacteur: “Easy Peasy is een must-have  voor iedere (aanstaande) vader of moeder die zijn kind een gezonde basis wil geven.”
PDF recensie JAMIE magazine over Easy Peasy

cover fab febrMama Magazine

Mama Magazine (Fabulous Mama) besteed maar liefst vier pagina’s over Easy Peasy en geeft aan de hand van vier recepten uit het boek inspiratie voor de drukke mama’s die na het werk het liefst een makkelijke maar zeker ook voedzame maaltijd op tafel willen toveren. Aan het artikel zit overigens ook een win-actie gekoppeld, Fab Mama mag 10 exemplaren weggeven (helaas deze actie is afgelopen).

cover-delicious-feb1-150x150

Delicious Magazine

In de februari editie van Delicious.Magazine, mocht Claire onze eigen ‘health’ rubriek volledig wijden aan het thema ‘kinderen & voeding’, waarbij uiteraard ook ons eigen boek uitgebreid aan bod kwam. De pagina is weer prachtig vormgegeven dit keer met beeldmateriaal uit Easy Peasy ennnn ze mogen 5 exemplaren weggeven! (Helaas deze actie is afgelopen).

foodies-feb1-150x150FOODIES

Klein maar fijn! In de foodies editie februari staat Easy Peasy te ‘shinen’ op de boekenplank in de rubriek ‘Foodies boeken’.  Foodies over Easy Peasy: “Een met zorg gemaakt boekje om de culinaire ontdekkingstocht van je kinderen te begeleiden”. Op de omschrijving ‘boekje’ na, zijn we het helemaal met ze eens!

Schermafbeelding-2014-02-13-om-16.23.53-150x150TELEGRAAF (VROUW) – Felix Wilbrink

Felix Wilbrink is culinist voor Telegraaf en staat niet bepaald bekend om het bakken van zoete broodjes. Extra trots waren wij dan ook met zijn eindoordeel over Easy Peasy: ‘De titel vind ik belachelijk, maar het boek rechtevenredig goed! Dank voor zoiets goeds voor zoiets kwetsbaars’.

cover vtwonen april-4

VT WONEN – Cleo Scheulderman

Cleu Scheulderman is een bekend stilist met oog voor mooie leuke & fijne spullen. En omdat Easy Peasy ook geroemd wordt om de mooie vormgeving én fotografie van Jeroen van der Spek, stond ons boek op haar ‘favorieten’ pagina als cadeautip voor alle jonge ouders. VT wonen april 2014, pag. 081

1071866

Libelle Lekker (België)

Easy Peasy is ook geliefd in België waar onze boeken heel goed verkopen. Niet alleen waren we laatst te gast bij Libelle TV voor een interview en te horen op de Belgische radio, ook de Libelle Lekker stond uitgebreid stil bij Easy Peasy met maar liefst 6 pagina’s.  De strekking van het verhaal? ‘Daarvan groeien ze als kool! vergeet fruitpap en wortelpuree, vanaf nu eet je kleintje granolaparfait, groenten prei-ei of een ander gezond hapje!’

foto 5

AD weekend bijlage – 29 februari

Eind februari verscheen er in het AD een groot artikel over kinderen & gezonde voeding. Claire & Vera werden met Bluebelle uitgebreid geïnterviewd op basis van Easy Peasy. De tips die je in het artikel leest zijn afkomstig uit ons boek.

lindaLINDA – Eetwinkel In de Linda. sta je niet zomaar. Maarrrr hoe innieminnie ook (even goed zoeken in LINDA. nr 117, op pag. 173), Easy Peasy heeft wel een plekje bemachtigd in de rubriek ‘eetwinkel’ als ‘erg leuk kookboek voor ouders van baby’s & peuters. YAY!

L’officiel enfant Het mooie & classy tijdschrift L’officiel boordevol fashion news heeft ook een editie voor alle mini-me’s: l’officiel enfant. Easy peasy wist een klein plekje te veroveren op de nieuwspagina van dit mooie blad (editie april) met als titel: Klein gemak en het cutie pie fotootje van Claire’s zoontje Miles ernaast.

VROUW bijlage telegraaf. En dan staat ons boek ineens met 4 pagina’s in de VROUW bijlage van ‘de dikke zaterdag telegraaf’. Tijdens het paas weekend. Hoe trots kun je zijn? En hoe erg kun je dan balen als nét op dat moment de hele eerste druk is uitverkocht en de tweede nog niet binnen? Nou ja, heel erg dus. Wat niet wegneemt dat we van harte hopen dat heel veel families iets hebben gehad aan de inspiratie & recepten bij het bereiden van de paasbrunch!

ouders van nuOUDERS van nu

Ouders van nu was vanaf het begin super enthousiast over Easy Peasy. Ze wilden graag groot uitpakken en daarom ook even wachten zodat er weer voldoende aandacht voor zou zijn. Nou en of ze hun belofte zijn nagekomen! Een super mooie publicatie met maar liefst 6 dikke pagina’s nét voor moederdag. THANKS.

ONLINE MAGAZINES & BLOGS:

Collega foodies, bloggers & online tijdschriften, ze stonden massaal in de rij om een review te schrijven over Easy Peasy. De één nog enthousiaster dan de ander. Wat super leuk om te lezen en wat een eer, want ook dankzij al deze aandacht schoten de verkopen via bol.com door het dak en konden we onze oren niet geloven toen de uitgever na 1 maand zei: we hebben de 2e druk besteld want als het zo doorgaat zijn alle 4.500 exemplaren volgende maand op. Inmiddels zijn we 1,5 jaar en ruim 15.000 verkochte exemplaren verder. Wat geweldig dat ons boek inmiddels in zoveel huishoudens & keukens staat! Want dat is waar we het voor gedaan hebben, om al die jonge mama’s & papa’s een handje te helpen en te inspireren (weer) te gaan koken voor hun kleintjes! Te gek. Hier een lijst met online reviews, we hebben lang niet alle recensies en vermeldingen kunnen bijhouden dus dit is een selectie: